Agent Specjalny Ratiomation – Ekspert od Cyberbezpieczeństwa

Agent Specjalny Ratiomation – Ekspert od Cyberbezpieczeństwa

Czy na słowo cyberbezpieczeństwo odczuwasz niepokój? Masz świadomość, że trzeba będzie wypełnić unijne wymagania, ale nie masz strategii jak się za to zabrać? Większość właścicieli firm marzy o kimś, kto by odpowiedział na szczegółowe pytania, przed wdrożeniem zmian...

czytaj dalej
#PrzygodyWKancelarii – Odcinek 4

#PrzygodyWKancelarii – Odcinek 4

Rozmowa z Jurisem nie należała do przyjemnych. Ale Zofia potraktowała ją jako część wdrożenia, którego w zasadzie nie otrzymała. Jej poprzednik ostentacyjnie trwał na zwolnieniu lekarskim, a było do przewidzenia, że jako specjalista, na pewno nie złamał prawa. (Mógł...

czytaj dalej
AI – Od Zarządzania Wiedzą Do Mądrości Organizacyjnej

AI – Od Zarządzania Wiedzą Do Mądrości Organizacyjnej

Model piramidy DIKW (Data = Dane, Information = Informacje, Knowledge = Wiedza, Wisdom = Mądrość) mówi o stopniu dojrzałości i konkurencyjności organizacji. Wymyślono go pod koniec XX wieku, choć pierwsze jego intuicje tworzono dwieście lat wcześniej. Wtedy nie było...

czytaj dalej
EPP – Success Story – Komfort podpisu

EPP – Success Story – Komfort podpisu

EPP to największy zarządca centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu. Firma zarządza 28 obiektami handlowymi i 6 kompleksami biurowymi zlokalizowanymi w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach, w których wynajmuje powierzchnię handlową i biurową....

czytaj dalej
MARCIN RUTECKI O AI: WYZWANIA PRZEDSIĘBIORCÓW CZ. 1

MARCIN RUTECKI O AI: WYZWANIA PRZEDSIĘBIORCÓW CZ. 1

W sierpniu tego roku, dużą dyskusję wzbudził dokument MIT mówiący o tym, że 95% firm uzyskało zerowy zwrot z inwestycji dla swoich pilotażowych rozwiązań z zastosowaniem AI. Polskie firmy znacznie się różnią od amerykańskich: nie mamy lokalnych gigantów technicznych,...

czytaj dalej
#PrzygodyWKancelarii – Odcinek 3

#PrzygodyWKancelarii – Odcinek 3

To była bardzo trudna rozmowa. Jan Wkurz epatował wściekłością. Trudno było się dziwić, skoro jego reprezentanci nie pojawili się w sądzie. Zofia Innowacka mogła tylko przyjąć winę na siebie, wysłuchać klienta oraz przyjąć na siebie całą jego frustrację i negatywne...

czytaj dalej